Glede osjetljivoga pitanja kako društvene mreže utječu na poimanje ljepote, posebice u djevojaka i žena, izrađene su nebrojene studije. U njima je često zastupljena premisa da je na društvenim mrežama važan isključivo vanjski izgled žena, a gotovo nebitne njihove karakterne osobine ili sposobnosti. Slijedom toga i među mladima, objašnjavaju istraživanja, razvija se percepcija u kojoj je upravo dimenzija fizičkoga izgleda jedina bitna karakteristika žena. Dodatan je problem što društvene mreže daju i mogućnost povratne informacije od drugih korisnika, koji se u tom prostoru zovu »prijateljima«, makar to u stvarnom svijetu možda i nisu. Oni mogu davati i afirmativne i negativne komentare. Dakako, ti komentari mogu utjecati i na samopouzdanje osobe, posebice mladih koji su u vrijeme odrastanja vrlo osjetljivi.
Pretvaranje djevojaka u objekt na društvenim mrežama može voditi prema različitim oblicima anksioznosti, poremećaja u prehrani, ali i srama zbog vlastitoga izgleda koji se ne uklapa u »ideale ljepote« u digitalnom svijetu. I nisu medijske zvijezde jedine osobe s kojima se mladi na društvenim mrežama žele poistovjetiti. Ponekad je jednako opasno i kada se poistovjećuju sa svojim vršnjacima i kada žele imati sve što im se sviđa kod drugih. »Od velike je važnosti da se djevojčicama, posebice u tinejdžerskoj dobi, osvijesti jasna razlika između onoga što je stvarnost i onoga što je virtualni i internetski svijet«, jedan je od savjeta koje projekt »Obitelj i mediji« nudi roditeljima pred takvim opasnostima društvenih mreža. »Mlade treba podučavati da je svaka žena jedinstvena i neponovljiva, lijepa svaka na svoj način, da su stereotipi na koje ljudi nailaze svakoga dana zapravo nepostojeći modeli. Svaka žena ima, jasno, i svoje mane, čak i žene koje se na prvu čine savršenima. Ono što čini razliku jest prihvaćanje nesavršenstava i uživanje u vlastitoj osobnosti upravo onakvom kakva ona doista jest. U tome je tajna kako uspostaviti dobar odnos sa sobom, a zatim i sa svijetom oko nas«, objašnjavaju na mrežnim stranicama »Obitelji i medija«. To može biti dobar putokaz i za roditelje u Hrvatskoj.