Prije četiri godine tvorci kockica »Lego« iz Danske odlučili su ići ukorak s vremenom te su popularnim kockicama pokušali dati svojevrsni produžetak i u virtualnom svijetu, pokrenuvši igru i društvenu mrežu »Lego Life«. Aplikacija je namijenjena djeci od pet do trinaest godina, a iako sigurnost djece koja provode vrijeme uz »Lego Life« nije upitna, prema projektu »Obitelj i mediji« prijeporan je sam čin premještanja »legića« u virtualno okruženje jer je riječ o igri koja je među djecom godinama funkcionirala uživo i bila izvorom brojnih lijepih uspomena na djetinjstvo.
»Je li uistinu ‘Lego Life’ aplikacija prijateljski nastrojena prema djeci? Je li ‘Lego Life’ doista siguran?« pitali su se iz »Obitelj i medija« i odgovorili: »S Legovim kockama svi smo se igrali u svojim kućama – gradeći, rušeći i iznova gradeći nešto novo. To je bila čar ‘legića’! Stoga smatramo da djeca ne trebaju biti na internetu gdje bi im netko drugi savjetovao što da grade i zatim to objave ‘na mreži’. To je nešto što su odrasli umjetno stvorili. Bila bi šteta da tako kreativnu igru s kockicama dojmljivih boja bacimo u drugi plan, na zaslone mobitela.« Za »Obitelj i medije« prijeporno nije samo što će pravi »legići« dobiti sporednu ulogu, nego i činjenica da suvremene tehnologije mogu izazvati i neke oblike ovisnosti, posebice ako su u dječjim rukama stalno prisutne odmalena. Naime, »Lego Life« funkcionira na sličan način kao i društvene mreže Facebook ili Instagram. Dakle, djeca svoje kockaste građevine slikaju te ih preko aplikacije dijele s »prijateljima«, a zauzvrat dobivaju »lajkove«. »Brojne studije upozoravaju da su društvene mreže opasnost za samopouzdanje mladih ljudi. Taj ‘lajk’ znači puno više nego što možemo zamisliti. U trenutku kada postavimo neki sadržaj, podsvjesno očekujemo da će on naići na pozitivan odjek. Na to nisu imuna ni naša djeca«, upozoravaju iz »Obitelji i medija«. »Postoji druga vrsta sigurnosti o kojoj ne govorimo često – a to je zaštita mentalnoga zdravlja djece i sustava vrjednota koje izgrađuju«, zaključili su.