Na kraju rujna slavi se spomendan sv. Jeronima, svećenika i naučitelja Crkve. U jednom od tumačenja svetopisamskih tekstova izjavio je da je nepoznavanje Pisma zapravo nepoznavanje samoga Krista. Kršćanin živi od životvorne Božje riječi. On usklađuje svoje djelovanje s naputcima Pisma koje je nadahnuto od Duha Svetoga. Pismo poziva kršćanina da bude otvoren Božjemu Duhu i njegovu djelovanju. Zapravo, Pismo pomaže kršćaninu i svakomu čovjeku dobre volje da svoje srce, nakane, planove i odgovornosti uskladi s Božjim Duhom i njegovom voljom. Otvorenost Božjoj volji i njegovoj riječi kršćanina čini prorokom u suvremenom svijetu, a proroštvo znači preuzeti i obvezu: biti dobar.
Što znači biti dobar kršćanin? Nije li Bog jedini dobar? Znači li da je dobar kršćanin onaj koji nedjeljom slavi misu? Ili onaj koji se pridržava Božjih i crkvenih zapovijedi? Ili onaj koji ljubi bližnjega i čini dobro?
Tko je dobar kršćanin? Isus može pomoći u odgovoru jer on se ne zadržava samo u krugu dobrih apostola i učenika. On primjećuje da ima i onih koji su izvan kruga dobrih te čine dobro u njegovo ime. Za takve kaže: »Tko nije protiv nas, za nas je« i time proširuje poglede na druge dobre te proteže obilje svoje milosti na sav spašeni svijet.
Te druge dobre mnogo godina kasnije glasoviti teolog Karl Rahner nazvat će anonimnim kršćanima. To su oni koji vrjednuju glas svoje savjesti i po njoj žive. Često se dobri kršćani mogu posramiti pokraj ovih anonimnih. Zbog toga, više nego ikada, od kršćana se traži da žive dosljedno svoj život, da ga oblikuju prema pripadnosti Kristu i njegovoj riječi. Od kršćana se traži da djelima potvrđuju svoju vjeru i da se s ljubavlju odnose prema bližnjima. Samo je vjerodostojan kršćanin dobar kršćanin.
Ljepota riznice Božje riječi otvorena je za svakoga tko želi zaviriti u bogatstvo otajstva njegove ljubavi. Ta riječ ljude mijenja i čini ih boljima. Samo zapisana Božja riječ, osobito sadržana u evanđeljima, otkriva Krista koji poziva ljude da budu dobri. I ne samo dobri, nego i savršeni. Puk k savršenosti jest put kojim vodi Pismo u kojem se upoznaje Krist. Božja riječ vodi vjerodostojnu životu i otkrivanju Kristova lica suvremenomu svijetu.