Nedavno objavljeno istraživanje organizacije »We are social« o digitalnim navikama pozabavilo se i Tik Tokom i drugim društvenim mrežama. Oko milijardu i pol korisnika u svijetu – mahom mladih – prisutno je na Tik Toku. Gotovo jednako »popularna« društvena mreža je Instagram, no organizacija »We are social« napominje da je većina korisnika zapravo u isto vrijeme prisutna na objema mrežama. U 2023. u odnosu na godinu prije porastao je broj korisnika Facebooka, za otprilike 90 milijuna ljudi. Rastu i mreže za poslovno povezivanje poput LinkedIna, koji u svijetu ima oko milijardu korisnika.
Osvrnuvši se na rezultate koji pokazuju rast digitalizacije, iz »Obitelji i medija« zauzeli su afirmativno stajalište. Napomenuli su da se i preko društvenih mreža može jačati solidarnost među ljudima i osnaživati postojeća prijateljstva. »Nije uopće potrebno promišljati treba li ili ne treba biti na društvenim mrežama.
Važnije je promišljati o tome kako se njima koristiti – pametno ili površno, za dobro ili za taštinu«, pojašnjavaju iz »Obitelji i medija« te dodaju: »Društvene mreže nužno nas ne moraju izolirati ako se rabe kao sredstvo, a ne kao cilj sam po sebi. Važno je imati na umu da je ljepota u stvarnim, opipljivim i konkretnim prijateljstvima – u odnosima koji su zasnovani na pogledu u oči, izgovorenim riječima, pokazanim osmijesima.«
Iz »Obitelji i medija« na tragu istraživanja organizacije »We are social« također upozoravaju da pravi izazov na društvenim mrežama i izvan njih jest kako graditi i čuvati smislene međuljudske odnose. »Tehnologija je korisna. Pomaže nam na mnoge načine i uz nju možemo preskočiti brojne zaprjeke. No budimo oprezni, nemojmo joj dopustiti da nam oduzme najljepši dio života: stvarni susret«, zaključili su iz »Obitelji i medija«.