Gostujuća revija filmova s Vukovarskoga filmskoga festivala u Cinestarima završila je osebujnim japanskim filmom »Obiteljske veze«, koji je osvojio Zlatnu palmu u Cannesu te je japanski kandidat za Oscara. Hirokazu Kore-eda je redatelj, scenarist i montažer filma koji u svim svojim filmovima iskazuje veliku humanost prema likovima u različitim teškim i neobičnim situacijama te se zalaže za obitelj u kojoj ima ljubavi, nježnosti, prihvaćanja i zaštite. Otkriva i gdje je disfunkcionalnost u obiteljima.
Za socijalno-obiteljsku dramu s elementima krimića »Obiteljske veze« Hirokazu Kore-eda našao je nadahnuće u novinskom tekstu. Ono što se u njoj postavlja kao pitanje i problem jest ima li dobrih, pozitivnih osjećaja u obitelji, posebice prema djeci; ima li ljubavi, nježnosti, topline, zaštite, i to u prirodnim, brakom i rođenjem nastalih obitelji. Ako nema, i usto su prisutni zapuštenost, zlostavljanje i ostavljanje djece, je li bolja obitelj koju netko izabere ili bude izabran u dobru obitelj?
U filmu je obitelj Shibata po mnogo čemu veoma neobična, ali je jako sretna i članove spaja međusobna ljubav. No jako su siromašni pa se upuštaju u sitne krađe, u što uvlače djecu, imajući svoje posebno stajalište da namirnice u prodavaonici »nisu još ničije«. Zbrinjavaju petogodišnju djevojčicu Yuri koju su pronašli samu, gladnu, smrznutu i ostavljenu na ulici. Imaju i sina Shota (Kairi), vrlo pametnoga dječaka, koji će na kraju odigrati presudnu ulogu za završni tijek obiteljskih odnosa. U toj šesteročlanoj obitelji sve se počinje mijenjati nakon smrti bake (Kiki), kod koje su svi živjeli. Neočekivane tajne i motivi izlaze na vidjelo…