Prošle su tri godine od presude američkoga Vrhovnoga suda kojom je oborena kontroverzna odluka o slučaju »Roe protiv Wadea«. Pad presude kojom je još 1973. u Americi legaliziran pobačaj dao je velik vjetar u leđa zagovornicima života u Sjedinjenim Američkim Državama. No zagovornici pobačaja nastavljaju manipulirati u javnom prostoru, upozoravaju iz »Obitelji i medija«.
Presudom iz 2022. godine postalo je jasno da pobačaj nije ustavno pravo u SAD-u, a odluka o pobačaju postavljena je na razinu pojedine savezne države. Prva je u potpunosti zabranila pobačaj savezna država Missouri, a nakon nje još niz američkih država. Međutim, napominju iz »Obitelji i medija«, borba za nerođene time nije gotova. »Organizacije poput ‘Planned Parenthooda’ (Planiranoga roditeljstva) postale su ‘kreativnije’ kada je riječ o promicanju pobačaja. One sada potiču putovanja iz saveznih država u kojima je pobačaj zabranjen u države u kojima je pobačaj dopušten da bi ondje žene radile pobačaj. Čak su i tvrtke poput Amazona, Applea i drugih spremne platiti dio troškova za takva putovanja«, pojašnjavaju iz »Obitelji i medija«.
Zavodljiva kampanja
Nastavlja se i sa žestokim medijskim kampanjama koje mlade žele »navući« na jednostavne slogane koji govore da je potrebno »osloboditi njihova tijela« od lanaca koje novom regulativom nameće središnja američka vlast, napominju iz »Obitelji i medija«.
Ta zavodljiva kampanja uključuje ne samo tradicionalne i internetske medije, nego i sve područje popularne kulture, uključujući i filmsku industriju. »Važno je opaziti i da oni koji šalju poruke u kojima je zabrana pobačaja nešto što ide protiv osobnih sloboda nikada ne govore o tome da novi zakon zapravo pokušava zaštititi ljudske živote« (živote nerođenih).