Među dnevnim i tjednim tiskom na policama kioska i danas se može pronaći obilje časopisa razne tematike, od specijaliziranih magazina za ozbiljne teme kao što su politika, gospodarstvo, povijest i kultura, preko dizajna interijera, putopisa i nautike, pa sve do mode, razonode i enigmatike. Iako zbog društvenih mreža časopisi za mlade nisu popularni kao prije 10-20 godina, jer je današnjim mladima često važnije i dostupnije mišljenje raznih »influencera«, u nekom će trenutku i u njihove ruke doći neki časopis.
Projekt »Obitelj i mediji« predstavio je pothvat mlade američke grafičke dizajnerice Katherine Young koja je 2016. godine jedno izdanje časopisa »Girls’ Life« (Djevojački život) iz temelja sadržajno preoblikovala.
Njezina je namjera bila pokazati da mnogi časopisi za mlade samo na prvu imaju dobre namjere, nudeći preporuke knjiga ili filmova, a istovremeno na mala vrata pokušavaju prikrivenim oglašavanjem prodati određene proizvode ili održavati neke društvene stereotipe. Zato je umjesto poznate glumice na naslovnicu posebnoga izdanja svojega časopisa »Girls Life« stavila tinejdžericu znanstvenicu Oliviju Halisey. Umjesto rubrike »Frizura tvojih snova« Young je uvela rubriku »Karijera tvojih snova«. Rubriku »Sto načina kako ostaviti dojam modnim odabirom« zamijenila je naslovom »Sto načina kako pomoći drugima i potrebitima u svojoj zajednici«. Časopis je imao i rubriku »Prvi poljubac« i »Buđenje u ljepoti«, koje je Young zamijenila rubrikama »Započnimo dan zdravim doručkom«. Očekivano, mlada je grafička dizajnerica trpjela i razne napade jer je trivijalne teme namijenjene ženskoj čitateljskoj publici pokušala na opušten način preoblikovati u nešto doista korisno. »Young je znala da mediji imaju važnu ulogu u prijenosu vrjednota i vjerovanja i ona je potaknula mlade žene da promišljaju na dubljoj razini. Danas mnogi ne razmišljaju je li nešto u medijima doista primjereno jer neki su sadržaji jednostavno sveprisutni pa se oni čine sami po sebi normalnima. No ponekad je potrebno plivati suprotno od glavne struje mnijenja«, objašnjavaju iz »Obitelji i medija«.