Četvrti film scenarista i redatelja Nevija Marasovića »Comic Sans« počeo se scenaristički stvarati prije nekoliko godina, kada je umjesto njega spontano nastao film »Vis-a-Vis«. Nastajao je na otoku Visu u redateljevoj obiteljskoj kući, gdje su se najviše snimala oba filma, s time da su u potonjem uspjeli doći i do otoka Jabuke. U oba scenarija uneseni su i biografski podatci Nevija Marasovića i glavnoga glumca Janka Popovića Volarića.
Za mladoga filmskoga umjetnika snimiti četiri filma u relativno kratkom vremenu velik je uspjeh. Svaki je od njih nastao na doista specifičan način i unio je nešto novo u hrvatsku kinematografiju, posebice glede tema, motiva i miješanja žanrova. Posljednja dva filma karakterizira i uporaba starih šlagera u dramaturške svrhe, a njihove se riječi uklapaju izravno u scenarij. To daje dodatnu dinamiku filmu i dočarava emocionalna stanja likova.
Svjetsku premijeru »Comic Sans« imao je na beogradskom FEST-u, gdje je dobio nagradu žirija filmskih kritičara za najbolji film iz regije. Nevio Marasović uspio je u filmu postići dobar sklad drame i komedije te pokazati kako se puno bolje i lakše može sagledati vlastiti život ako se unese zdrava mjera humora. Time drama, posebice ona subjektivno teško doživljena, otvara prostore novim rješenjima i pomirenjima. Dva su uzroka životnih teškoća glavnoga lika Alana, uspješnoga grafičkoga dizajnera: bolan prekid ljubavne veze s Marinom (Janjić) i loš odnos s otuđenim otcem Brunom (Burić), slikarom i boemom. Usto ga prate poroci, a humor koji sve mijenja u smijeh vezan je za grafički font comic sans. Promjene se događaju na Visu, u novom odnosu otca i sina te u poticajnom društvu. Valja naglasiti vrlo dobru glumu cijele glumačke ekipe, što je uvelike pridonijelo kvaliteti filma.