Već u prvim danima nakon uskrsnuća Isus se ukazivao – Mariji Magdaleni u vrtu, učenicima u dvorani posljednje večere, na putu u Emaus… Nisu samo u to vrijeme ljudi dobili milost vidjeti Uskrsnuloga, koji im je pokazao svoje rane i ostavio naloge da se Istina proširi po svem svijetu. Poznata su Isusova ukazanja sv. Franji, sv. ocu Piju, sv. Faustini Kowalskoj, sv. Katarini Sijenskoj… No baš u uskrsno vrijeme nekima bi moglo biti nadahnjujuće ako se pozornost svrati na svjedočanstva o ukazanjima i viđenjima iz kojih su nastale glasovite molitve, pobožnosti i svetkovine. Donosimo njihov izbor.
Ocotlán, Meksiko. Godina 1847., nedjelja 3. listopada. Dulje od pola sata više od dvije tisuće ljudi gledalo je jasnu sliku raspetoga Isusa koja se pojavila na nebu. Dan prije potresa u kojem je stradalo 40 ljudi, a prije mise na groblju u kapelici Bezgrješnoga Začeća, dva su se bijela oblaka spojila na sjeverozapadnom dijelu neba, gdje se ukazala Kristova slika. Duboko potreseni i potaknuti na čin kajanja, prisutni su molili: »Gospodine, smiluj se!« U čast ukazanja, nazvanoga »Gospodinom Milosrđa«, 1875. posvećena je nova župna crkva.
Od 1911., kada je nadbiskupija Guadalajara priznala taj fenomen, postao je poznat kao Ocotlánsko čudo. »Moramo priznati povijesnu činjenicu, savršeno dokazanu, ukazanja blažene slike Isusa Krista raspetoga… i da to nije moglo biti rezultat halucinacije ili prijevare budući da se dogodilo usred dana, naočigled više od 2000 ljudi«, napisao je tadašnji nadbiskup Guadalajare. Nakon odobrenja i usklađivanja s naputcima mjesnoga nadbiskupa 1912. započelo je javno slavlje u čast Gospodina Milosrđa. Proslava danas traje 13 dana, od 20. rujna do 3. listopada.
Tiha i ponizna sestra Juliana, ne želeći privlačiti pozornost na sebe, vizije je držala za sebe 20 godina. Najzad, kao predstojnica samostana u Mont-Cornillonu, povjerila se dvjema sestrama koje su dijelile istu pobožnost prema euharistijskomu Gospodinu. Tri su žene odlučile uključiti svećenika Ivana iz Lausanne, kanonika iz crkve svetoga Martina u Liegeu. Zamolili su ga da se posavjetuje s bogoslovima i klericima o onome što je sestrama važno.
Jacques Pantaléon iz Troyesa također se interesirao za dobru svrhu blagdana Tijelova tijekom svoje službe kao arhiđakon u Liegesu. Upravo je on, postavši papa Urban IV. 1264., ustanovio svetkovinu Tijelova u četvrtak nakon Duhova kao blagdan propisa za sveopću Crkvu. U buli svoje ustanove, pod naslovom »Transiturus de hoc mundo«, papa Urban čak se osvrnuo na Julijanina mistična iskustva, potvrđujući njihovu autentičnost.
Svoje je vizije većinom držala za sebe. Čekala je svoje vrijeme i kad joj je bilo 20 godina ušla je u samostan Reda Pohođenja u obližnjem Chamberyju te uzela ime Marie-Martha.
Svjedočila je o vizijama Isusa koji ju je zamolio da razmatra njegove svete Rane. Isus bi je poučio određenim molitvama i meditacijama te zaziva svetim Ranama. Njezina je majka poglavarica u samostanu počela bilježiti Mariein život i njezine doživljaje i viđenja, koji su objavljeni 1923. Sljedeće godine Vatikan je dao oprost onima koji mole molitvu posvećenu izlječenju duše po ranama Isusa Krista koja se temelji na prijavljenim vizijama Marie-Marthe Chambon.
Isus je također htio da ona sjedini svoje patnje s njegovima u krunici svetih Rana, kao čin zadovoljštine za grijehe svijeta i duše u čistilištu. Svjedočila je da joj je Isus rekao da su svete Rane pravo blago za duše u čistilištu.
Krist joj se, svjedočila je, prvi put ukazao 1673. na blagdan sv. Ivana evanđelista. Tada je posve jasno i razgovijetno čula poruku: »Moje božansko Srce tako je raspaljeno ljubavlju prema ljudima da više ne može u sebi zadržavati plamenove svoje žarke ljubavi, već ih mora razasuti.« Ona je po nalogu poglavarice majke počela zapisivati svoja viđenja i Isusove objave.
Niz viđenja i velikih objava 1674. i 1675. otkrio joj je pobožnosti Srcu Isusovu, a glavne značajke bile su primanje pričesti svakoga prvoga petka u mjesecu (devet prvih petaka), euharistijsko klanjanje tijekom »svetoga sata« četvrtkom te slavlje svetkovine Srca Isusova. Bila je to četvrta velika objava 1675. kada joj se Isus potužio na rane što mu ih zadaju svojim nepoštovanjem sami vjernici i svojim svetogrđem nevjernici. Kao naknadu za sve te uvrjede Gospodin je zatražio da se u petak po tijelovskoj osmini uvede poseban blagdan Srca Isusova.
U enciklici »Miserentissimus Redemptor« iz 1928. papa Pio XI. potvrdio je stajalište Katoličke Crkve u pogledu vjerodostojnosti njezinih vizija govoreći o Isusu kao onom koji se »očitovao« Margareti Mariji Alacoque i »obećao joj da će svi oni koji su iskazivali tu čast njegovu Srcu biti obdareni obiljem nebeskih milosti«.
Od 1844. do 1847. Marija od Svetoga Petra izvijestila je da je imala »priopćenja« od Isusa o širenju pobožnosti njegovu svetomu Licu. Izvijestila je da je doživjela ono što njezin biograf Janvier naziva »unutarnjom vizijom«. Više je puta opisala da joj je tijekom meditacije Gospodin dao da razumije određene uvide. Zanimljivo je da je uvijek izjavljivala da te »komunikacije« nisu bile ni vizije ni ukazanja te da istine koje su joj pokazane nisu bile izložene u vječnom obliku niti je fizički čula ono što joj je bilo naručeno ispričati.
Prvoga petka u korizmi 1936. izvijestila je o Kristovoj viziji u kojoj joj se Isus ukazao i rekao: »Želim da moje lice, koje odražava intimne boli moga duha, patnju i ljubav moga srca, bude više čašćeno. Tko razmišlja o meni, tješi me.« Daljnja izvješća o viđenjima Isusa i Marije potaknula su sestru Mariju Pierinu da napravi medaljicu s Isusovim svetim licem. Odnosno kako je to od nje tražila Blažena Djevica Marija 1938. i kako je prikazano u viđenju. Uspjela je dobiti dopuštenje za reprodukciju fotografije Torinskoga platna i odobrenje Kurije u Milanu da nastavi s izrađivanjem medaljice 1940. koja je danas poznata kao medaljica svetoga Lica. Prva medaljica svetoga Lica ponuđena je papi Piju XII. koji je odobrio pobožnost i medaljicu. Blažena Marija Pierina također je izvijestila da je Isus želio posebnu svetkovinu dan prije Čiste srijede u čast njegovu svetomu Licu, kojoj bi prethodila devetnica. Godine 1958. papa Pio XII. proglasio je pokladni utorak (utorak prije Pepelnice) blagdanom Presvetoga Lica Isusova za sve rimokatolike.